Kategorie: Aktuality

HonzaM poradna

Studnice vědomostí a zkušeností s 690E - HonzaM mi nedávno napsal pár rad ohledně použití této moto a z toho vyplývajících nutných úprav. Nedá mi se o ně nepodělit.

K čemu budeš motorku používat ?
A) mrdat asfalt
B) jezdit na výlety i po šotolinkách
C) ničit ji v lese
D) jezdit závody typu Rally
E) jedit závody Rally v poušti

Upozorňuji že to není motorka na použití "C" tj. na ničení v lese na to si kup EXC nebo WR

Moje doporučení:
A) nedělat nic
B) vyměnit šrouby horní i dolní u nádrže, vyřešit víčko nádrže, lanko na brzdu
C) jako B) + brzda frézovaná, pořádnej šusplech, rám chladiče

D) to je moje varianta
- výfuk
- blástry
- rám chladiče
- tahokov před chladič
- vyměnit šrouby horní i dolní u nádrže
- vyřešit víčko nádrže
- brzda frézovaná + lanko
- vyřešit vzduch filtr (nejlépe kit s mojí upravou, nebo alespoň vyřešit vypadávající zalisované matky)
- nebo pracuji na nové variantě, místo airboxu 4L nádrž + filtr ála Pepa Macháček
- pořádný šusplech
- pořádný sedlo
- veškerou elektroinstalaci, alespoň u krku řízení (obalit ochranou - elektropáska)
- držák roadbooku buď KTM na EXC nebo 690 nebo na řidítka roadbook F2R
- tripmaster ICO

E) jako D) ale vyřešit odfuk nádrže přes filtr (buď na tu hadičku, nebo víčko zaslepit a udělat odfuk jinde) a vyřešit filtr na tankování
problém KTM 690 stříkačky je palivová pumpa, nemá ráda bordel (s pískem v nádrži nepřežije pumpa 15.000km)

print Formát pro tisk

Komentáře rss


Nebyly přidány žádné komentáře.