Kategorie: Aktuality

Tripmaster + nastavení obvodu kola na origo tachometru

Editovaný postup pro nastavení obvodu předního kola (teď už přesné informace) a možnost využití tripmaster switche z katalogu PowerParts.

konektory

1. Tripmaster switch

Na červený konektor origo budíku eRkové verze (jediný volný) jde bez úpravy zapojit tripmaster switch (trojtlačítko) z PowerParts, co se dává na EXC (#54814073000). Jeho zapojením lze seřizovat Trip 2 (do ujetých 100km po desítkach metrů, nad po stovkách). Dále přibude funkce stopek s mezičasy (jde vyvolat a ovládat jen 3tlačítkem). Pro mě využitelné jako záloha IMO.

2. Nastavení obvodu předního kola

Pro správnou funkci počítadla km je možné nastavit obvod kola (to je to info, co se zobrazí po zapnutí klíčku). Postup:

  1. odpojíš největší konektor tachometru (na výše uvedené fotce bílý zcela vpravo)
  2. zapneš zapalování 
  3. čudlem M nastavíš Trip 1 
  4. stiskneš levý čudl a držíš cca 10 vteřin (do doby, než se ti objeví stejná hláška jako po zapnutí klíčku), jen teď to jde nastavovat 
  5. stiskem levého / pravého čudlu upravíš obvod kola 
  6. stiskneš oba čudly najednou = tím to uložíš 
  7. vypneš zapalko 
  8. zapojíš konektor

Pokud se nebudete chtít drbat s bodem 1 a 8, stačí přeštípnout růžový drát (konce zaizolovat) a funguje to pak vždy. Tento postup je využitelný jak pro rally, tak při konverzi na 17" kola.

(Pro nízkou verzi = budík s otáčkoměrem to funguje taky, jen se štípe šedo-hnědý drát zapojený do pinu #18).

Na to proč se ten drát štípe a KTM to nedává z výroby vysvětlení je, ale nechci z toho dělat slohovku.

print Formát pro tisk

Komentáře rss


Nebyly přidány žádné komentáře.